Tuesday, October 02, 2007

Förvirrad forskare-På riktigt eller bara wannabe?
Igår gick jag hem från jobbet vilket gjorde att en grupp med 15 kineser fick klara sig utan min fantastiska förklaring om vad som försigår i mitt optiklab. Jag är säker på att de fick en bra förklaring ändå, men det känns lite dumt att jag tog helt fel på dag.

På fredag kommer Björn Schröder och skall bo hemma hos mig. Trodde jag, det visar vid närmare granskning att det är redan på onsdag han kommer. Jag har köpt ut en kamera åt honom. Postverket (USPS, ej att förväxla med FedEx eller UPS) bedömde att man kunde lämna den på trappen, som vanligt, som jag gillar. Den enda gång de lät bli att lämna paketet på trappen (av säkerhetsskäl) var när jag beställde en Dilbert-kalender för 14 dollar.

Tillbaka till förvirring, jag tror inte att graden av förvirring sitter i hårlängden, något som annars vore rimligt. Jag tror jag kan se mer förvirrad ut när jag har miniaffro än när jag är kortklipt (som nu).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home