Wednesday, October 24, 2007

Lemursidan en e-postblogg?
Det ryktas att gMail (från Google) skall gå att komma åt via IMAP. Om jag får detta att fungera så kommer jag förmodligen att gå över till min gMail som privatadress. Det är lite begränsande att bara ha 10MB gratis utrymme på fastmail, om två personer skickar babybilder samtidigt så kan jag inte ta emot mer post.

Min arma rygg
Det har varit mycket irriterande att inte kunna cykla/klättra. Jag försöker hålla ut en liten stund till i hopp om att det skall kännas helt normalt innan jag försöker igen.

1 Comments:

At 1:46 AM, Blogger Unknown said...

Hej Pappa!

Hoppas det blir bättre med ryggen.

Annars tänkte jag bara tacka för att du fick igång mitt grötätande! Nu njuter jag av havregrynsgröt varje morgon. Sen får vi väl se hur länge den trenden håller...

''
Bjorn

 

Post a Comment

<< Home