Saturday, January 31, 2009

Tomma bilder
Det är riktigt svårt att ta bilder som beskriver insidan på en lägenhet. Jag var där i fredags eftermiddag och mätte upp nästan alla mått. Sånt är klurigt också, det är trösklar, persienner och lister som förändrar hur mycket plats man har. Resultatet av mätningarna blev en psykadeliskt färglagd planlösning (nästan exakt, men jag var där och dubbelkollade en del idag, jag har redan börjat lasta över ryggsäck på ryggsäck med fridluftsprylar och annat som jag inte tänker använda närmaste veckorna). Jag skulle kunna skriva mycket mer men nu måste jag försöka planera vad som får plats i sovrummet!
Oxford1555 part1

3 Comments:

At 4:23 AM, Blogger Calle said...

Tack för uppdateringen, Jacob. Jag får flyttfeber jag också, trots att det inte är jag som flyttar. Spännande med ny lägenhet. Det ser ju riktigt fin ut. :-) Utsikt mot Golden Gate! Det är lika häftigt som att slippa ha utsikt över värmekraftverket (om man bor i Västerås). Dum fråga: Visst är det en hyresrätt?

 
At 6:30 AM, Blogger Calle said...

This comment has been removed by the author.

 
At 6:32 AM, Blogger Calle said...

(Det var jag som skrev och tog bort förra kommentaren. Jag var visst inloggad med mitt andra hemliga alias, det som jag använder när jag är superhjälte.
:-o )

När kommer nästa uppdatering? var det jag försökte skriva.

 

Post a Comment

<< Home