Tuesday, March 10, 2009

Stökigt
Jag har utlovat bilder på hur jag har möblerat, men just nu är det för stökigt för att jag skall vilja göra det ;)
Fler och fler bitar faller på plats, men just nu behöver jag installera någon sorts hylla/rack för att bli av med kabelmoden, router, tvadapter (kabeltv in, nätverk RJ45 ut), kabelTVbox, projektor, högtalare, samt ungefär en DC-omvandlare per pryl. Just nu är de bitarna installerade på soffbordet eller under/bakom/bredvid soffan.

Solen skiner här efter långvarigt regn, inte jättevarmt (men förmodligen mycket varmare än Sverige).

2 Comments:

At 2:43 AM, Blogger Calle said...

Äntligen en uppdatering! Jag befarade nästan det värsta, att Internet-uppkopplingen oåterkalleligen blivit utslagen i västra USA. Skönt att höra att så inte är fallet.

Ja, vad ska man göra av alla sladdar egentligen? Och när kommer trådlös kraftöverföring att slå igenom?

Lycka till med möbleringen!

 
At 12:06 AM, Blogger Unknown said...

Själv ser jag framemot att växelströmmen i uttagen byts mot 18 V likström så man slipper alla batterieliminatorer...

 

Post a Comment

<< Home