Wednesday, September 06, 2006

Död eller bara ett lurigt trick?
Nej, jag är inte död.
Nej, att inte skriva på bloggen var inte tänkt som ett lurigt trick för att folk skulle börja skriva trevliga brev till mig (men det funkade!).

Efter den roliga Sverige-vistelsen så har jag tagit det lugnt, klättrat lite, cyklat lite, börjat spela World of Warcraft igen, jobbat. Jag tänkte skriva att jag vill ha högre kvalitet än så på Lemursidan, men ärligt talat så skulla jag nog kunna höja kvaliteten genom att köra lite rättstavning och faktiskt läsa igenom det jag skrivit. Så det är det nog inte. Bla bla bla, jag har ingen poäng här så jag slutar skriva istället.

Det är bra drag på jobbet nu när det är årsredovisning på vad vi har gjort. Jag tycker det är kul, eftersom jag kan vara ganska produktiv när det blir deadline.

Min hajkarkompis, Samuel Meder, har ju bosatt sig i San Fransisco och jag var ute med honom och hans flickvän och klättrade i måndags (det var Labor day, ytterligare en märklig semesterdag för att få långhelg). De klättrar inte så mycket, men jag skall försöka få igång dem! Anledningen att jag nämner detta är bara en teaser för att vi skall göra en kul grej i helgen som kommer. Så det blir rapprot nästa vecka. Och det är en intensiv vecka, Eva Pärt-Enander kommer till Stanford och har lovat att ta med en regnjacka jag glömde i Sverige. Sen söndag den 17e så är det festivalen How Berkeley Can You Be?

Så jag antar att allt händer mellan 9e och 17e september! :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home