Thursday, November 05, 2009

3 "Katastrofer" i Berkeley
Jag installerade Windows 7 på min nya hemdator och det var ett äventyr i sig, men det värsta var att min webbkamera från 1999 inte har drivrutiner till W7 eller Vista så bild-Skype får ske via laptopen tills vidare.

From Lemursidan

Mina solglasögon slets ut och jag gick till skrotlådan för att se om det var samma skalm som gick denna gång, jajjebullar. Jag misstänker att jag tar av mig glasögonen åt vänster (med höger hand) och det nöter ut vänsterskalmen.

From Lemursidan

I morse så orkade inte bussen upp för backen, vi kom till grinden när det lät knasigt från motorn som började ryka. Chaffisen stannade lungt och sansat och bad folk att stiga av vilket vi gjorde i god ordning. Notera att även insidan av bussen är "rökfylld" (fylld till 10% ;)).

1 Comments:

At 1:08 AM, Blogger Calle said...

Det där med glasögonen som går sönder på samma sätt - och din analys av orsaken - var mycket intressant. En riktig Sherlock!

 

Post a Comment

<< Home