Monday, September 19, 2005

Besökarna
Jag har ju en madrass och ganska fria arbetstider vilket gör "Hotel Jacques" till ett möjligt resmål. För de som är intresserade så kan jag avslöja vilka datum som redan är fullbokade:
16 oktober till 23 oktober. Arne kommer och dricker öl.
10 november till 14 november. P. Forsberg (kanske hockeyproffset!) kommer och kollar fotboll.
24 november till 2 december. Henrik J kommer och missar Depeche Mode, men förhoppningsvis blir det någon trevlig utflykt till öknen.
Mitt mål är att stänga hotellet några veckor under december eller januari, men datum för detta är okänt då jag inte vet hur min visa-/anställningsstatus kommer vara efter nyår. (Och vis av erfarenheten så är preliminärt datum för när denna information blir tillgänglig satt till mars nästa år, med definitivt sista datum 6/6 2006 ;-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home