Wednesday, August 24, 2005

Några bilder
Google maps har fina satellitbilder och jag kunde inte låta bli att titta på stället där jag bor. Precis norr om ser man en kyrka och söder om ett bostadshus. Jag bor i ett litet hus mitt emellan, och vi har träd på gården ut mot gatan (jag är inte helt övertygad om att kartan är tillräckligt tydlig för att förmedla detta.

Innifrån så har jag en bild precis när jag kom (därav oordningen på golvet!). Man ser köket och matbordet som är dimensionerat för en person och lite mat. Rummet man ser genom dörren är sov-/vardsrummet. Skrivbordet är nu belamrat med monitor och tangentbord.

Jag spenderar en del tid på kullen. När det är mulet ser man bara delar av San Fransisco men inte golden gate (som döljer sig i molnen till höger i bild). Klocktornet i förgrunden hör till UC Berkeley.

Kameran laddas för fullt i hopp om att komma till använding i Yosemite till helgen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home