Monday, October 23, 2006

Backblog
Ibland skriver jag inget för att jag inte har något att säga. Senaste två veckorna har varit tvärtom...

Reseäventyr
Jag smet till Europa och hann med lite jobb och mycket kul i Uppsala. Sen blev det två nätter i Madrid. Mycket bra möte med "Arnes polare", ett gäng forskare från europeiska universitet, mätinstitut och glastillverkare. Jag kände igen några stjärnor som varit på besök i Uppsala (och min opponent, Helen).

Arbetsmoral
Min arbetsmoral och ambition på jobbet har aldrig varit så hög, det oroar mig lite, har jag inget viktigare i livet? Min vana trogen bryr jag mig inte om varför utan gör det jag tycker är roligast just nu.

Klättring
Det har varit stiltje på klätterfronten allt för länge, jag gick med i en klubb för att ändra på detta (Chaos, de som jag åkte till Brainard lake med). Igår så följde jag med några lirare till The Pinnacles, de var riktigt duktiga och jag hoppas få göra mer med dem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home