Sunday, October 29, 2006

Klättrat i Yosemite Valley!
I fredags morse fick jag reda på att jag, samma kväll, fick åka med i en bil till Yosemite om jag ordnade fram någon att klättra med. Hårt förhandlande med Annica (inte olikt när jag satt på Christers kontor i 3 timmar för att få honom att följa med på en middag) ledde till att jag hade någon att klättra med.

Det var en klart schysst dag, trots att det var lite kallt under natten och morgonen (logistiken var, köra 4 timmar fredag kväll, sova mellan 12 och 6, klättra hela dagen, köra hem från 6 till 11 (med middag inkluderat i resan).


Jag hade med mig min kamera så det blev lite bilder!


Jag borde ha lett en pitch på After Seven också, men fegade ur, känns lite fånigt att åka till Yosemite och inte klättra. Men jag får vara nöjd med att jag tog After Six.

1 Comments:

At 3:23 PM, Blogger Jacob said...

Jo, det gick lite långsamt att klättra med 20l rosa akrylfärg, men det var värt det.

"men i eftermiddag skall jag vara med på ett rätt häftigt prov på F2"
Låt dem ej doppa dig i reaktortanken! Det är inte som med Obelix och grytan med trolldryck.

 

Post a Comment

<< Home