Friday, December 18, 2009

Försenat jobberbjudande
Idag kom förklaringen till varför det går så segt med min nyanställning. Chefen för EETD (som har en namne i Dilbert!) lyckades på något sätt blanda sig i min jobbansökan så nu får jag inte bli research associate (forskningsingenjör) utan skall bli term scientist ("riktig" forskare). Jag misstänker att det inte kommer påverka mina sysslor nämnvärt på kort sikt, bara vara lite mer kravbetonat för att på lång sikt bli ännu mer krav. Man får ta det som en komplimang.

God jul och gott nytt år!

2 Comments:

At 3:49 AM, Blogger Calle said...

Skönt att du fick en förklaring till förseningen. Jag hoppas det leder till något gott. Riktig forskare låter ännu lite roligare än forskningsingenjör, men det vet jag ju egentligen väldigt lite om. Hur som helst - lycka till!

 
At 8:08 AM, Blogger Jacob said...

!!

 

Post a Comment

<< Home